Ledenvergadering 2016 – het afgelopen jaar

Terugblik afgelopen jaar (ALV verslag)

2015 was het jaar van de renovatie updates, waarbij we door de bijeenkomsten en o.a. de hulp van het klussenteam weer echt een verenigingsgevoel ervaarden. Het was ook het jaar van de Hoodies dat ons teamgevoel nog meer versterkte en het gaf ons één gezicht naar de buitenwereld.

In een echte triller (Social media) werd Waaghals Rowen indoor Kampioen in het ZZ springen.

Onze eigen Clubkampioenschappen waren in April, met de huidige kampioenen:

• Kirsten Hogema,
  • Ella Lise Eberhard,
  • Kirsten Croeze en
  • Sophie van Duinkerken

Er werden 11 officiële wedstrijden georganiseerd;

• 3 BIXIE
  • 3 Springen
  • 5 Dressuur
  • 2 Clubwedstrijden (clubkampioenschappen & Pas de Deux)
  • 2 oefenspringen (in de herfst vakantie en in de kerstvakantie)

Er kwam een Koningsdagoproep van Waaghalzen Nicky, Kaylee, Sophie en zusje Marlou. De kleedjes-opbrengst van deze dag werd gebruikt voor Ponykamp & de latere clubmiddag, daar hebben we met z’n allen heerlijk van gegourmet.

Gelijk maar even een nieuwe OPROEP: Heeft u nog spulletjes beschikbaar voor dit jaar? We verzamelen de spullen in de speelhoek in de kantine. Woensdag 27-04 is het Koningsdag.

Natuurlijk zijn we ook afgelopen jaar op Ponykamp geweest, naar de Bonte- / Witte wieven in Nunspeet. Het ponykamp wordt mogelijk gemaakt door de activiteitencommissie en afgelopen jaar maakte de meiden Milou (Laak bestuur) samen met Mandy van de Ham foto’s waar vervolgens een super gave DVD van is gemaakt.

Grote clubactie – Het ontzettend belangrijke en harde werken van onze Waaghalsjes heeft de Waaghalsjes Clubkas € 1.397,- opgeleverd! Winnaar van een prachtig -door DUODUO gesponsord- hoofdstel was Kaylee van Esveld.

In september was ons jaarlijks KLAVERBLAD concours op de nieuwe bodems, wat een succes! Er was die dag ervoor enorm veel regen gevallen, overal werd alles afgelast. We werden platgebeld ‘of er nog plek was’. Hoevelaken staat weer op de kaart!

Hoofdsponsor Rabobank kroonde die dag Nicky van Esveld tot Rabo talent van het jaar, Nicky ontving toegangskaarten voor indoor Brabant en werd gehuldigd.

In de herfstvakantie was er een Clubmiddag gecombineerd met oefenspringen. We hadden hulp van Stagiaires Vivian de Groot en Lizanne de Bruin die een Enquête hebben gehouden onder de Waaghalsjes. Een super initiatief van de meiden en heel leerzaam om die resultaten terug te lezen!

We sloten het jaar af met de opening van het nieuwe complex; Een keiharde competitie bubble voetbal en een flink swingen op de dansvloer. Een heerlijke avond.

Dit indoor seizoen hadden we zowaar 5 Waaghalsjes die zich wisten te kwalificeren voor de Nederlandse! Hoe gaaf…

Rowen, Elise, Vivian, Sophie en Loes, super gedaan!
–           Rowen is bij het D/ZZ springen de reservekampioen!
–           Loes is al 3e geëindigd in de klasse AB/B dressuur.

rowen

De lijst activiteiten is nog veel langer, te veel om op te noemen! Weer een jaar vol met leuke activiteiten en gelukkig zijn een hoop mensen die daaraan bijdragen, namens het Bestuur een dikke bedankt aan;

• De Activiteiten Commissie; Vivian, Mirjam en Lia
  • De Communicatie Commissie; Haime (HC Webadvies /website) en Carla (Facebook)
  • Het klussenteam met aanvoerder Ron van Esveld
  • Onze Instructrices: Petra, Bep en Carolien
  • Het eigen Waaghalsjes activiteitenteam: Jacobien, Juliette, Maud en Vivian.
  • Stagiaires: Lizanne, Jorinde en Vivian de Groot
  • En ook de dames van de kantine, bedankt voor de goede zorgen

TOP!